برترین آهنگ های اردیبهشت و خرداد سال 1400 از (خوانندگان جوان)

topmusic
3 min readJun 5, 2021

خوب دوستان بریم که برترین آهنگ های فروردین و خرداد ماه 1400 از خوانندگان جدید و جوان ایرانی رو باهم بررسی کنیم و لیست کامل این اهنگ هارو به همراه لینک دانلودشون داشته باشید و گوش کنید و لذت ببرید. هدف ما در این پست معرفی این خوانندگان جدید هست که نیازمند حمایت بیشتر ما هستند.

لیست برترین آهنگ های اردیبهشت و خرداد 1400

1. دانلود آهنگ جدید سیاه سفید حامیم

حامیم عزیز از خوانندگان جدید در عرصه موسیقی در ایران هست که در چند ماه اخیر مخاطب های زیادی رو به دنبال داشته و ترک جدیدش به نام سیاه سفید که ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم این آهنگ توسط حامیم انجام شده است. پیشنهاد میکنم این آهنگ عاشقانه رو حتما گوش کنید.

2. دانلود آهنگ یواش یواش آروین صمیمی

آروین صمیمی با صدای جذاب خودش در ترک جدیدش غوغای زیادی به پا کرده و تونسته اهنگ زیبایی رو با بهترین کیفیت اجرا کنه. این اجرا دومین ترک آروین عزیز هست که میتونید گوش کنید و لذت ببرید.

3. دانلود آهنگ مداد رنگی میثاق راد

از هر آهنگی که بگذریم، از ترک جدید میثاق راد نمیشه گذشت. این اهنگ معروف به آی لاله لاله لاله تو بیای دیگه بهاره هست و در یک ماه گذشته بسیار بازدید داشته. حتما گوش کنید و لذت ببرید.

4. دانلود آهنگ کابوس آرمان گرشاسبی

ترک کابوس از آرمان گرشاسبی با شعر حسین غیاثی و موسیقی آرمان گرشاسبی، کیان پورتراب و مهدی پاک نژاد بسیار زیبا اجرا شده که حتما این خواننده نیاز به حمایت بیشتری خواهد داشت تا کیفیت آهنگ های خود را به مرور زمان افزایش دهد.

5. دانلود آهنگ جدید گوشی علی خدابنده

احتمالا نام علی خدابنده عزیز رو شنیده باشید. در فضای انیستاگرام این خواننده خوب کشورمون بسیار بازخورد خوبی داشته و آهنگ گوشی با صدای علی خدابنده مورد پسند کاربران قرار گرفته.

6. دانلود آهنگ رگ محمد لطفی

اگر تا این لحظه آهنگ زیبای رگ با صدای محمد لطفی عزیز و دوست داشتنی رو گوش ندادید حتما دانلود کنید، این آهنگ در چند وقت اخیر بسیار پرطرفدار بوده و دانلود میلیونی داشته. شعر این آهنگ توسط میلاد فلاح و ملودی آن از محمد لطفی و تنظیم قطعه از حسین غمگین بوده است.

خوب دوستان عزیز امیدوارم از لیست آهنگ های نام برده شده لذت کافی رو ببرید، اگر به نظر آهنگ های دیگر از خوانندگان جدید که لازم هست در این لیست اضافه بشه رو حتما در بخش نظرات همین پست در ویرگول با من به اشتراک بگذارید.

منبع: بخش دانلود آهنگ جدید وبسایت آی سانگز

--

--

topmusic
0 Followers

علاقه مند به موسیقی و ترانه سرایی